1500 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Norsk nettbutikk
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Fast lav frakt fra 79,- | Norges største utvalg Birkenstocks | Gratis bytte | Norsk nettbutikk

Bytte og retur

Målet vårt er at du skal bli fornøyd med produktene du kjøper hos oss. Vi tilbyr en 30 dagers returrett fra den dagen du mottar varen. Hvis du ønsker å returnere noe vennligst følg returinstruksjonene våre. 

Produktene skal returneres godt innpakket og i original emballasjen i ubrukt og salgbar stand.

Gratis bytte

Passet ikke sandalene eller skoene?

Vi tilbyr deg gratis bytte av størrelse, eller bytte til et annet plagg med tilsvarende pris. Dette gjelder kun ved bruk av vår returetikett.

Husk å legge ved returskjema! Hvis ikke kan det oppstå problemer med å identifisere ordren din.

For å utføre en retur gjør du følgende

  • Trykk på denne linken: bring.no 
  • Skriv inn din adresse.
  • Skriv ditt ordrenr under referanse
  • Trykk så på Lag returetikett
  • Skriv den ut

Du kan også sende oss en mail så sender vi en returetikett på mail. 

Denne skal klistres på pakken som du sender til oss.

Returvaren leveres på nærmeste pakkeboks, post-i-butikk eller postkontor. Den kan også legges i en rød offentlig postkasse dersom du får plass. Merk at returen leveres til Posten/Bring, IKKE Post Nord/MyPack.


NB! Vi gjør oppmerksom på at angreretten ikke gjelder varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Dette gjelder velværeprodukter, strømper, badetøy, solbriller o.l.


Ved retur av sko, er skoesken ikke godkjent som fraktemballasje. Den skal ikke teipes eller limes på. Gjenbruk gjerne samme yttereske skoene ble sendt i eller annen ytteremballasje.

Hvis du skal bytte varen din

1. Bestill ny ønsket vare i butikken.

2. Returner den gamle varen. Husk skriv nytt ordrenr på returskjema når du fyller det ut!

3. Vi tilbakebetaler for produktene/endrer faktura på den første bestillingen, og du vil motta riktig produkt mye raskere.

4. Obs! Om du har betalt med Klarna - husk å betal faktura for produktene du beholder.

 

Om du ønsker å bytte din vare er dette gratis.

Ønsker du å returnere og kansellere alle produktene i din bestilling så kan du bruke vår returløsning for retur eller eget valg av transportør. Ved bruk av vår transportetikett trekkes du kun 100,- i portokostnad ved retur. Dersom du sender retur uten å benytte deg av vår returløsning, vil vi ikke refundere eget utlegg.
 

Hvis du oppdager at et produkt du har mottatt hos oss har en defekt skal du ta kontakt med kundeservice så raskt som mulig med en formell klage, for å få en erstatnings levering eller, hvis det ikke er mulig, refundert pengene.
 

Det samme gjelder hvis du oppdager at et produkt har blitt ødelagt gjennom transport eller hvis du oppdager andre avvik i leveringen, f.eks. at antall produkter er feil eller produkt modellen avviker fra bestillingen din. 

Hvis du ønsker å levere en klage må dette skje innen 7 dager etter levering. Retur skal sendes til kundeservice. 
 

Så snart vi har mottatt det returnerte produktet, og har bekreftet at spesifikasjonene over er i orden, refunderer vi betalingen din. Vennligst legg ved returskjema med ordrenummer og lever produktet tilbake i sin originale innpakning.
 

Når du trekker tilbake bestillingen din må du betale kostnaden for å returnere produktet til varehuset vårt. Dersom du skal bytte størrelse/til en annen vare, tilbyr vi gratis returporto ved bruk av vår returløsning. Hvis noe returneres ligger risikoen (i tilfelle tap eller skade i løpet av frakten) hos kunden. Vi anbefaler derfor at du alltid benytter frakt med sporing.
 

Vi ber om at du fyller ut hele returskjemaet. Vi setter stor pris på om du oppgir grunn for retur selvom dette ikke er pålagt. Da hjelper du oss å gjøre en bedre jobb i framtiden. 

 

Reklamasjon

Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil.

Ved reklamasjon sender du mail med ordrenummer/ kvitering samt bilde av reklamasjonen til kundeservice på info@beachbum.no slik at vi får sett på saken. Vi dekker selvfølgelig returkostnadene ved reklamasjoner.

 

Spørsmål?

Vennligst ta kontakt med kundeservice på info@beachbum.no eller på tlf 90250080.

Print ut returskjema og legge det sammen med returen din.

Returadresse

Beachbum AS

Trekta 2

4950 Risør